Прыклад квітка
Вышэй прыведзены прыклад квітка ECOLINES. Уважліва азнаёмцеся з яго зместам, у ім змяшчаецца важная інфармацыя, якая датычыцца Вашай паездкі. Пры самастойнай раздрукоўцы квітка ці атрыманні квітка ў агенцтве пераканайцеся, што квіток на той мове, якая Вам больш за ўсё зразумелая. На дадзены момант гэта магчыма на 8 мовах RU, LV, EN, DE, PL, EST, LT, BG.
У выпадку ўзнікнення пытанняў звяртайцеся да прадстаўніцтваў ECOLINES.
Расшифровка:
РАДОК
РАСШЫФРОЎКА
1
Нумар квітка.
Ахоўны код квітка.
Адрас інтэрнэт-старонкі кампаніі.
2
Імя, прозвішча пасажыра.
У дужках кантактны нумар тэлефона (для магчымасці папярэдзіць пра магчымыя змяненні).
Дата і час адпраўлення першай паездкі (мясцовы!).
Інфармацыя пра колькасць бонусных пунктаў (калі Вы з’яўляецеся ўдзельнікам Бонуснай праграмы). Калі не – абавязкова станьце ім, гэта выгадна!
3
Пункт адпраўлення і прыбыцця, у дужках праз якія краіны праходзіць маршрут.
Дэталі паездкі.
Нумар лініі, пункты адпраўлення і прыбыцця, магчымыя перасадкі (можа адсутнічаць), дата адпраўлення і прыбыцця, месца(-ы), цана кожнага сегмента паездкі.
4
Зноска аб магчымых змяненнях.
5
Агульная цана квітка ў валюце куплі.
Тарыфны план.
Дадатковыя зніжкі (можа адсутнічаць).
Заўвага наконт наяўнасці пацвярджэння зніжкі.
6
Інфармацыя пра прадаўца
Дата продажу.
Аператар.
Агенцтва, яго нумар тэлефона.
Подпіс і пячатка агенцтва (для інтэрнэт-квіткоў нічога не трэба).
7
Адрасы прыпынкаў у гарадах адпраўлення, перасадкі і прыбыцці.
8
Умовы прымянення дадатковай зніжкі, калі яна прыменена (можа адсутнічаць).
9
Інфармацыя пра перавозчыка.
Нумар тэлефона ў аўтобусе на кожным сегменце (можа адсутнічаць).
Найменне перавозчыка кожнага адрэзку шляху.
10
Паслугі SMS (адмова ад паездкі і ўдакладненне часу адпраўлення).
11
Інфармацыя пра даступнасць правілаў перавозкі і азнаямленне з імі.
Магчыма дадатковая інфармацыя, якую можна атрымаць у пэўнага перавозчыка. Ці схема прыпынку аўтобуса ў выпадку яе нядаўняга змянення.