Як працуе новая сістэма лаяльнасці?
За кожны куплены квіток вы атрымліваеце да 15 %* ад кошту назад. Гэта сума канверсуецца ў валюту лаяльнасці, якой вы зможаце аплаціць частку наступнай паездкі. Зніжка залежыць ад узроўню вашай лаяльнасці.
Узроўні лаяльнасці
10% до 250 €
Сума, патрачаная на квіткі
* Гэта сума канверсуецца ў валюту лаяльнасці, якой вы зможаце аплаціць частку наступнай паездкі
Пачніце карыстацца нашай новай сістэмай лаяльнасці
Калі вы яшчэ не зарэгістраваны, рэгіструйцеся зараз!
Калі вы ўжо з’яўляецеся нашым кліентам і выкарыстоўваеце старую сістэму, калі ласка, нанава зарэгіструйцеся ў новай сістэме.
Рэгістрацыя для КАРПАРАТЫЎНЫХ КЛІЕНТАЎ
Пасля ўваходу ў свой уліковы запіс вы адкрыеце для сябе спецыяльна распрацаваныя прапановы і кэшбэкі.
Не прапусціце свой шанц падарожнічаць танней!
Калі вы былі кліентам ECOLINES BONUS да 01.10.2017. Мы пералічылі вашы бонусныя балы ў сістэме лаяльнасці € па курсе 7: 1. Калі вы набралі 700 ачкоў у «старой» бонуснай праграме, у вас будзе 100 € у вашым новым уліковым запісе!
Ваш уліковы запіс будзе абнаўляцца кожны месяц, разлік для cashback ажыццяўляецца з усіх пакупак! Калі ласка, прачытайце правілы і ўмовы для атрымання больш поўнай інфармацыі!
Перавагі
Індывідуальныя акцыі
Індывідуальныя акцыі па маршрутах, якімі вы часта карыстаецеся
Валюта лаяльнасці
За кожныя 10 еўра, патрачаныя на квіток, вы атрымаеце 1 € назад на свой рахунак. Вы можаце патраціць яго на любую паездку ў ECOLINES.
Кэшбэк-сэрвіс
Для выбару маршрутаў ECOLINES прапануе больш, чым стандартны зварот бонусаў. Праверце свой уліковы запіс на наяўнасць спецыяльных акцый.
Эканомія
Праграма лаяльнасці прызначана для эканоміі грошай тых людзей, якія часта падарожнічаюць. Чым больш вы падарожнічаеце, тым менш кошт квітка.
Дапамога
Для таго каб скарыстацца € сістэмы лаяльнасці ці індывідуальна распрацаванымі для вас прапановамі, вам неабходна ўвайсці ў сістэму на момант ажыццяўлення куплі!
Пасля ўваходу ў сістэму вам будуць паказаны спецыяльныя прапановы для вашага ўліковага запісу – усе зніжкі і кэшбэкі (зварот грошай, сродкаў), якія даступны для выбранага маршруту.
Вам проста трэба выбраць адзін з даступных варыянтаў зніжак.
ВАЖНА! € сістэмы лаяльнасці ECOLINES могуць быць патрачаны толькі на анлайн-пакупку квітка на сайце www.ecolines.net. Квіткі, купленыя ў офісах ECOLINES, дазваляюць толькі накопліваць валюту лаяльнасці €.
1. Тэрміны
1.1. ECO-бонус – сума на рахунку пасажыра ва ўмоўных «еўра», якую можна накопліваць, атрымаць, патраціць на куплю квітка.
1.2. Удзельнік ELS – пасажыр, зарэгістраваны ў Сістэме лаяльнасці ECOLINES, які атрымаў імя карыстальніка і пароль для ідэнтыфікацыі і набыцця квітка.
1.3. Асабісты кабінет удзельніка ELS – месца, дзе можна паглядзець інфармацыю аб праграме, гісторыю пакупак, накопленыя ECO-бонусы, атрымаць персанальныя прапановы ад перавозчыкаў.
1.4. Прапанова ELS – ініцыятыва перавозчыка(-аў) па забеспячэнні пасажыра дадатковымі выгадамі ад удзелу ў сістэме лаяльнасці. Прапанова можа складацца са зніжкі на цану квітка, звароту на рахунак сістэмы лаяльнасці пасажыра ECO-бонусаў, ваўчара на пэўную суму ці паездку. Прапанова можа мець колькаснае абмежаванне, грашовае абмежаванне або насіць часавы характар.
2. Рэгістрацыя ўдзельніка ELS. Імя карыстальніка і пароль
2.1. Рэгістрацыя новага ўдзельніка ELS ажыццяўляецца толькі на хатняй старонцы перавозчыка ў раздзеле «Мой бонус». Рэгістрацыя бясплатная і даступна ўсім. Рэгістрацыя новага ўдзельніка ELS у агенцтвах ці прадстаўніцтваў ECOLINES не прадугледжана.
2.2. Карпаратыўныя кліенты рэгіструюцца праз адміністратара сістэмы ELS згодна з прысланымі дакументамі.
2.3. Імя карыстальніка і пароль з’яўляюцца імяннымі (персанальнымі) і не могуць быць перададзены іншай асобе. За захаванасць імені карыстальніка і пароля адказнасць нясе пасажыр.
2.4. Імя карыстальніка і пароль прывязаны да асабістага кабінета ўдзельніка ELS.
2.5. Кампанія рэкамендуе ў якасці імені карыстальніка выкарыстоўваць сапраўдны адрас электроннай пошты, на які пасля рэгістрацыі высылаецца пісьмо з пацвярджэннем профілю ўдзельніка ELS. Пароль кліент выбірае самастойна.
2.6. Сапраўдны адрас электроннай пошты дазволіць аднавіць забыты ці згублены пароль асабістага кабінета ўдзельніка ELS. Аднаўленне доступу ў асабісты кабінет выконваецца за плату ў памеры 5 ECO-бонусаў, якія будуць спісаны аўтаматычна з ELS-рахунку.
2.7. У выпадку выкарыстання ў якасці імені карыстальніка віртуальнага (неіснуючага) адраса электроннай пошты пароль асабістага кабінета не падлягае аднаўленню, доступ у асабісты кабінет будзе закрыты. Прэтэнзіі наконт доступу ў асабісты кабінет, які не падлягае аднаўленню, і згубленыя накопленыя ECO-бонусы прымацца не будуць. У такім выпадку неабходна рэгістравацца нанова.
3. Працэс куплі квітка і здавання квітка для ўдзельніка ELS
3.1. Калі падчас куплі квітка пазначана толькі імя карыстальніка, то адбываецца частковая аўтарызацыя ўдзельніка ў сістэме лаяльнасці. Частковая аўтарызацыя дазваляе пасажыру выбраць тарыфны план, атрымаць агульныя акцыйныя прапановы, агульныя прапановы для ўдзельніка ELS, а таксама інфармацыю пра суму разлічаных за куплю ECO-бонусаў.
3.2. Магчымасці частковай аўтарызацыі даступны таксама падчас куплі квітка ў касах прадстаўніцтваў ECOLINES ці агенцтвах. У выпадку куплі квітка ў касе кліенту даступны толькі накапляльныя прапановы сістэмы лаяльнасці. Налічэнне еўра-бонусаў адбываецца пасля ажыццяўлення паездкі. Аплата квітка ECO-бонусамі са свайго рахунку ў касах недаступна.
3.3. Калі падчас куплі квітка пазначаны імя карыстальніка і пароль, то ўдзельнік сістэмы атрымлівае доступ у асабісты кабінет, да агульных прапаноў ад перавозчыкаў, а таксама да спецыяльных прапаноў.
3.4. Частковая аплата квітка ECO-бонусамі даступна толькі ў асабістым кабінеце ўдзельніка ELS.
3.5. Усе дзеянні ў сістэме лаяльнасці, у тым ліку налічэнне ECO-бонусаў, калі яны прадугледжаны за паездку, адбываецца толькі падчас куплі квітка ў анлайн-рэжыме. Пасля завяршэння працэсу куплі налічыць ECO-бонусы ці атрымаць прапановы ELS нельга.
3.6. На квіткі, набытыя ў аўтобусе, прапановы сістэмы лаяльнасці не распаўсюджваюцца, ECO-бонусы не налічваюцца.
3.7. Пры аўтарызацыі кліента адбываецца аўтаматычнае запаўненне імені і прозвішча пасажыра на экране. Калі паездку плануюць ажыццявіць некалькі ўдзельнікаў ELS, то кожнаму кліенту неабходна прайсці аўтарызацыю і атрымаць імянны квіток.
3.8. Пры адмене раней набытага квітка ўсе налічаныя за квіток ECO-бонусы будуць вылічаны з рахунку пасажыра аўтаматычна. Калі квіток быў набыты за ECO-бонусы, то пры адмене квітка знятыя ECO-бонусы будуць вернуты на рахунак пасажыра.
3.9. Для квіткоў, набытых у валютах, якія адрозніваюцца ад еўра (EUR), ECO-бонусы ці іншыя прапановы ELS налічваюцца ці знімаюцца па курсе абмену адпаведнай валюты да еўра.
3.10. На ўдзельніка праграмы лаяльнасці распаўсюджваюцца дзеянні ўсіх правілаў перавозкі пасажыраў і багажу ECOLINES.
3.11. Пры наяўнасці ў пасажыра больш аднаго імені карыстальніка на адно імя ECO-бонусы і спецыяльныя прапановы не падсумоўваюцца.
4. Выключэнні і абмежаванні
4.1. Праграма лаяльнасці ELS не распаўсюджваецца на рэйсы, якія выконваюцца перавозчыкамі Клайпедскі АП, Мінсктранс, Пінскі аўтобусны парк.
4.2. Інфармацыя пра магчымыя абмежаванні наконт змены даты паездкі, адмены квітка і іншых дзеянняў у дачыненні да квітка даступна пры выбары цанавой прапановы для паездкі. У выпадку выбару прапановы ELS, якая мае абмежаванне, пасажыр не можа ў далейшым спасылацца на адсутнасць інфармацыі. Інфармацыя пра абмежаванні, якія накладаюцца на паездку, таксама пазначаецца ў квітку.
4.3. Змена імені і прозвішча на квітку ўдзельніка праграмы лаяльнасці не прадугледжана.
4.4. Калі падчас пасадкі ў аўтобус даныя ў квітку ўдзельніка праграмы ELS не супадаюць з данымі праязнога дакумента (іншы пасажыр), то ў такім выпадку квіток удзельніка праграмы лаяльнасці лічыцца несапраўдным і для праезду ў аўтобусе пасажыр павінен купіць новы квіток. Грошы за першапачатковы квіток не вяртаюцца.
5. Канфідэнцыяльнасць
5.1. Перавозчыкі ECOLINES паважаюць права кожнага пасажыра на прыватнае жыццё.
5.2. Падчас рэгістрацыі ці перарэгістрацыі ўдзельніка праграмы лаяльнасці кліент пацвярджае, што пазначаная ім інфармацыя пра сябе перавозчыкам перададзена дабравольна.
5.3. Перавозчыкі абавязваюцца выкарыстоўваць інфармацыю толькі ў мэтах забеспячэння пасажыраў некалькімі магчымымі варыянтамі прапаноў для іх паездкі.