X
android apple

Гражданам Украины для поездок из Российской Федерации в Европейский союз надо выбирать маршрут автобусом Санкт-Петербург - Таллин или самолётом до Минска и далее автобусом Минск - Вильнюс, Минск - Варшава.

×

Правілы перавозкі пасажыраў і багажу на міжнародных рэйсах перавозчыка ТУП «АЎТОБУС-ТУР»

  1. Тэрміны, якія выкарыстоўваюцца ў правілах
  2. Дзеянне правілаў
  3. Правы і абавязкі пасажыраў і перавозчыка пры ажыццяўленні перавозак
  4. Купля і здаванне квітка, змяненне зарэгістраваных у ім даных
  5. Адмова ад паездкі
  6. Кампенсацыя за нявыкарыстаны квіток
  7. Парадак разгляду прэтэнзій
  8. Спецыяльныя ўмовы

Правілы перавозкі багажу

 

Увага!
Да перавозкі ў краіны, дзе ўстаноўлены візавы рэжым, дапускаюцца пасажыры толькі пры наяўнасці дзеючай візы, тэрмін дзеяння якой не скончыўся на дату рэйса.

Увага!
Ёсць абмежаванні для ўезду і знаходжання на тэрыторыі Рэспублікі Польшча і Літоўскай Рэспублікі:

Польшча:

https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20230001403
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20230001403/O/D20231403.pdf
https://www.strazgraniczna.pl/pl/cudzoziemcy/obowiazujace-ograniczenia-wjaz/12821,Granica-Polski-z-Bialorusia.html

Літва:
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/9da27fa0e03e11ed9978886e85107ab2
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAK/6b75f0e0335d11edbf47f0036855e731

Пры адсутнасці падстаў для перасячэння дзяржаўнай граніцы, пасажыры да паездкі не дапускаюцца.
 

 

1. Тэрміны, якія выкарыстоўваюцца ў правілах

1.1. Час адпраўлення – мясцовы час, вызначаны ў квітку як самы ранні час адпраўлення аўтобуса, які можа змяніцца на больш позні па незалежным ад перавозчыка прычынам.

1.2. Адхіленні ад графіка руху (спазненне) – перавышэнне запланаванага на паездку часу больш  адной гадзіны.

1.3. Зніжка – зніжэнне цаны для пэўных катэгорый пасажыраў, а таксама ў выпадку розных акцый і асаблівых сітуацый.

1.4. Багаж – рэчы пасажыра, прадугледжаныя для правозу ў багажным аддзяленні аўтобуса.

1.5. Квіток – дамова паміж пасажырам і перавозчыкам, якая дае пасажыру права на выкарыстанне аўтобуснай паездкі ў адпаведнасці з данымі, зарэгістраванымі ў квітку (іменем, прозвішчам пасажыра; маршрутам паездкі; датай і часам).

1.6. Цана квітка – кошт перавозкі пасажыра ў вызначанае ў квітку месца.

1.7. Паездка – рух па маршруце ў адным накірунку ад пачатковага да канчатковага пункта (у тым ліку змены аўтобусаў/перасадкі).

1.8. Давераныя прадстаўніцтвы ECOLINES – давераныя фірмы і філіялы ECOLINES, якія прадстаўляюць перавозчыка ў Латвіі (у Рызе, Ліепаі і Даўгаўпілсе), у Літве (у Вільнюсе, Каўнасе, Клайпедзе і Марыямпале), у Эстоніі (у Таліне), у Расіі (у Санкт-Пецярбургу, Маскве, Пскове, Калінінградзе), у Беларусі (у Мінску). Поўная кантактная інфармацыя на www.ecolines.net у раздзеле «Кантакты».

1.8.1. Перавозчыкі ECOLINES – перавозчыкі, якія ў сваёй дзейнасці выкарыстоўваюць гандлёвую марку ECOLINES, у Латвіі – SIA “Norma-A”; у Расіі – ТАА «Амрон»; у Эстоніі – OU “Ecolines Estonia”; у Літве – UAB “Transinesta”, у Польшчы – Ecolines Polska, у Балгарыі – Ecolines Bulgaria; у Беларусі – «Аўтобус-Тур», ва Украіне – «Украінскія лініі».

1.9. Спазненне – гл. Адхіленне ад графіка руху.

1.10. Расклад – графік руху, які змяшчае час, месца і паслядоўнасць прыпынкаў на маршруце, а таксама дні і час ажыццяўлення перавозкі.

1.11. Маршрут – вызначаны шлях руху аўтобуса паміж пэўнымі пунктамі.

1.12. Перавозчык – арганізацыя, прадпрымальнік, які ўзяў на сябе абавязацельства перавозкі па заказе, дамове з пасажырам ці на іншай прававой падставе.

1.13. Пасажыр – фізічная асоба, якая выкарыстоўвае аўтатранспартны сродак для паездкі і перавозкі багажу, а таксама іншыя паслугі, які прапануе перавозчык, у адпаведнасці з дагаворам (квітком) ці на іншай прававой падставе.

1.14. Час прыбыцця – прыблізны час прыбыцця аўтобуса ў пэўны горад, з разлікам неабходнага часу на праходжанне адпаведнага прамежку шляху, прытрымліваючыся ПДР і прымаючы да ўвагі дарожныя і іншыя абставіны, а таксама час для праходжання пагранічнага і мытнага кантролю. Час прыбыцця з’яўляецца мясцовым часам пэўнага рэгіёну і можа змяніцца па незалежным ад перавозчыка непрадбачаным прычынам.

1.15. Бонусная праграма – /выключана 2.10.2017/ гл. «Сістэма лаяльнасці».

1.16. Сапраўдныя праязныя дакументы – дакументы, якія дазваляюць перасякаць унутраныя і знешнія межы краіны, тэрмін дзейнасці якіх яшчэ не скончыўся і не скончыцца падчас меркаванай паездкі. Падрабязней гл. п. 3.2.2.

1.17. Паездка з адкрытай датай - аплачанае права Пасажыра выконваць паездку па ўказаным у білеце маршруце пры ўмове, што ў абраны дзень ёсць дадзены маршрут, свабоднае месца ў салоне аўтобуса, і кошт паездкі на момант закрыцця даты роўны або ніжэйшы за кошт, указаны ў білеце.

1.18. Ручная паклажа – невялікія рэчы асабістага карыстання, якія не перавышаюць памеры 45 см х 35 см х 20 см і вагу 5 кг (верхняе адзенне, жаночая сумка, бутэлька вады, парасон, ноўтбук і г. д.). Ручная паклажа размяшчаецца пад нагамі ці на багажнай паліцы. За захаванасць ручной паклажы падчас рэйса, у тым ліку падчас прыпынкаў і на межах, адказвае сам пасажыр.

1.19. Перасадка – змена аўтобусаў у межах адной паездкі.

1.20. Сістэма лаяльнасці – распрацаваная перавозчыкамі праграма па забеспячэнні пасажыраў дадатковымі выгадамі (зніжкамі, кэшбэкамі, ваўчарамі). Падрабязней у раздзеле «Сістэма лаяльнасці».

1.21. Мабільны дадатак ECOLINES – распрацаванае праграмнае забеспячэнне для куплі квіткоў ECOLINES на мабільных тэлефонах і планшэтах.

2. Дзеянне правілаў

2.1. Дадзеныя правілы вызначаюць правы, абавязкі і адказнасць пасажыра і перавозчыка і распаўсюджваюцца на праезд у аўтобусах ECOLINES. Для квіткоў, купленых па акцыях, магчымы спецыяльныя правілы, наконт якіх пасажыр будзе праінфармаваны асобна і якія вызначаны ў квітку, купленым па акцыі. Калі ў спецыяльных правілах вызначаны іншы парадак, у такім выпадку неабходна прымяняць гэтыя ўдакладненыя правілы.

2.2. У выпадку ўнясення ў правілы перавозкі пасажыраў якіх-небудзь змяненняў, для квіткоў, купленых раней, у моцы застаюцца правілы, якія дзейнічалі на момант куплі квітка.

2.3. Вытрымка з правілаў, размешчаная на вокладцы квітка, носіць толькі інфармацыйны характар. Пры ўзнікненні спрэчных сітуацый па пытаннях прымянення дадзеных правілаў паміж пасажырам і перавозчыкам неабходна прытрымлівацца поўнага тэксту гэтых правілаў.

2.4. У выпадку, калі які-небудзь пункт дадзеных правілаў супярэчыць дзеючым заканадаўствам і прававым актам, то адносна дадзенага пункта дзейнічаюць правілы, прадугледжаныя ў нарматыўных актах, але астатнія пункты правілаў застаюцца сапраўднымі.

3. Правы і абавязкі пасажыраў і перавозчыка пры ажыццяўленні перавозак

3.1. Пасажыр абавязаны захаваць квіток да заканчэння паездкі і прад’яўляць яго па патрабаванні службы кантролю.

3.2. Пасажыр павінен дабрацца да месца адпраўлення аўтобуса, вызначанага ў квітку, і зарэгістравацца ў сцюардэсы не пазней чым за 10 хвілін да вызначанага ў квітку часу адпраўлення аўтобуса. (Падрабязней пра сапраўдныя праязныя дакументы гл. п. 3.2.2).

3.2.1. Падчас пасадкі пасажыр абавязаны прад’явіць сапраўдныя праязныя дакументы. Пасажыр папярэджаны пра тое, што пры адмове прад’явіць вышэйпералічаныя дакументы ці пры адсутнасці якога-небудзь з дакументаў перавозчык мае права ў аднабаковым парадку скасаваць дагавор з пасажырам. Перавозчык таксама мае права адмовіць у паездцы, калі ў экіпажа аўтобуса ёсць падазрэнні, што праязныя дакументы могуць выклікаць у пасажыра праблемы з пагранічнымі службамі і затрымку падчас праходжання межаў.

3.2.2. Сапраўдныя праязныя дакументы – дакументы, якія дазваляюць перасякаць унутраныя і знешнія межы краіны, тэрмін дзейнасці якіх яшчэ не скончыўся і не скончыцца падчас меркаванай паездкі. Дакументамі з’яўляюцца: пашпарт ці ID-карта грамадзяніна краіны ЕС – для ўезду і (або) праезду па тэрыторыі краін ЕС, краін Шэнгена ці інш. краін, калі ўнутранае заканадаўства краіны не прадугледжвае наяўнасці ў пасажыра іншых праязных дакументаў. Пашпарт і віза, уклееная ў дадзены пашпарт, – для ўезду і (або) праезду па тэрыторыі краіны, на якую распаўсюджваецца ўстаноўлены заканадаўствам краіны візавы рэжым; міграцыйная карта. Дзіцячы пашпарт, праязны дакумент дзіцяці і віза, уклееная ў дадзены пашпарт, – для ўезду і (або) праезду, знаходжання на тэрыторыі краіны, на якую распаўсюджваецца візавы рэжым, устаноўлены заканадаўствам краіны. Для праезду з дзецьмі магчыма патрабаванне наяўнасці дадатковых праязных дакументаў, а іменна пасведчання аб нараджэнні, натарыяльна засведчанай даверанасці ад бацькоў, пасведчання аб разводзе, рашэння суда і г. д. Спіс дадзеных дакументаў залежыць ад заканадаўства краіны, з якой ці ў якую ўязджае дзіця. Дыпламатычны пашпарт, службовы пашпарт і віза ў выпадку, калі гэта прадугледжана заканадаўствам краіны накіравання або транзітных краін. Пасведчанне на зварот (афармляецца консульскай установай).

3.2.3 Пасажыр абавязаны (уведзены з 2020/06/04):

3.2.3.1 ўстрымацца ад паездкі пры наяўнасці сімптомаў віруснай інфекцыі;

3.2.3.2 выкарыстоўваць ахоўныя маскі на працягу ўсёй паездкі;

3.2.3.3 захоўваць дыстанцыю з навакольнымі не менш 1,5 метра пры пасадцы ў аўтобус;

3.2.3.4 не рухацца па салоне аўтобуса без неабходнасці;

3.2.3.5 выконваць патрабаванні экіпажа па забеспячэнні бяспекі.
 

3.2.3.6 У сувязі з распаўсюджваннем каранавіруснай інфекцыі, існуюць абмежаванні для міжнародных паездак, якія пасажыр даведаецца ў кампетэнтных органах самастойна.

Калі пры пасадцы пасажырам не прад'яўлены адмоўны вынік тэсту, калі прад'яўленне яго абавязковае, або тэст не адпавядае ўстаноўленым патрабаванням, то пасажыру адмаўляецца ў паездцы, а вяртанне грашовых сродкаў за білет у такім выпадку не робіцца.

Пасажыр абавязаны самастойна атрымаць інфармацыю аб спецыяльных патрабаваннях для ўезду (QR-код, ПЦР-тэсты, анкеты і інш.) і мець пры пасадцы пацвярджаючыя дакументы і прад'явіць іх супрацоўніку перавозчыка.

3.4.1. Час прыбыцця і час адпраўлення для ўсіх прыпынкаў, якія не з’яўляюцца канчатковымі пунктамі, можна ўдакладніць у прадстаўніцтвах ECOLINES ці шляхам адпраўкі SMS згодна з інструкцыяй на квітку.

3.4.2. Аўтобус робіць прыпынкі па маршруце згодна з раскладам, улічваючы абставіны неадольнай сілы (гл. п. 7.8.1). Працягласць прыпынкаў аб’яўляецца вадзіцелем ці сцюардэсай. Па сканчэнні гэтага часу аўтобус ад’язджае, а пасажыр, які спазніўся, працягвае маршрут самастойна без кампенсацыі праезду.

3.5. Бясплатна дазваляецца перавозіць дзве адзінкі багажу, агульны аб’ём якога не перавышае 0,2 м³, і вага кожнай адзінкі не перавышае 30 кг, а таксама ручную паклажу, якая павінна знаходзіцца ў салоне аўтобуса ў пасажыра.

3.6.1. Дадатковы багаж прымаецца да перавозкі толькі пры наяўнасці свабоднага месца ў багажным аддзяленні аўтобуса і за асобную плату. Свабоднае месца ў багажным аддзяленні вызначае вадзіцель падчас пасадкі, прымаючы да ўвагі агульную колькасць пасажыраў у аўтобусе, размеркаванне па гарадах і іншыя фактары.

3.6.2. Перавозчык мае права адмовіць пасажыру ў правозе дадатковага багажу. Калі ў гэтым выпадку пасажыр прымае рашэнне адмовіцца ад паездкі, сцюардэса робіць адзнаку на квітку, і пасажыр з такім квітком мае права, даплаціўшы 10 % ад кошту квітка, перанесці дату паездкі. Дадзеная паслуга магчыма толькі ў давераных прадстаўніцтвах ECOLINES. Такія квіткі нельга здаць і атрымаць кампенсацыю. Больш падрабязная інфармацыя пра перавозку багажу і тарыфы даступна ў прадстаўніцтвах ECOLINES, у аўтобусах або на сайце www.ecolines.by.

3.7.1. Перавозчык нясе адказнасць толькі за наяўнасць адзінкі багажу, якую прыняў для перавозкі, г. зн. пасажыру быў выдадзены дакумент (багажная наклейка), які пацвярджае прыём багажу. У тым выпадку, калі багаж быў згублены поўнасцю ці часткова, ён быў пашкоджаны, перавозчык нясе адказнасць толькі за аднаўленчы кошт, за вылікам амартызацыі, у памеры такой сумы ўрону, якая вызначана ў дакументах і (або) з дапамогай іншых правамоцных метадаў доказаў.

3.7.2. Перавозчык не бярэ на сябе адказнасць за пашкоджанне рэчаў, якія не дапускаюцца да перавозкі ў багажным аддзяленні аўтобуса згодна з п. 3.9.1, а таксама за прадметы, якія б’юцца, хутка псуюцца, няправільна ўпакаваныя прадметы, каштоўныя (грошы, дакументы, электронныя і тэхнічныя сродкі і г. д.) прадметы.

3.7.3. Перавозчык рэкамендуе застрахаваць рэчы, якія маюць асаблівую каштоўнасць. Перавозчык не бярэ на сябе адказнасць за нязначнае ці паверхневае пашкоджанне зарэгістраванага багажу, у прыватнасці, за зламаныя колы і ручкі, згубленыя абвязачныя рамяні і дробныя пашкоджанні, такія як парэзы, драпіны, заломы ці плямы, якія з’явіліся ў ходзе звычайнай амартызацыі і выкарыстання падчас паездкі. За захаванасць ручной паклажы адказвае сам пасажыр.

3.8. Калі пасажыр прыходзіць на пасадку ў брудным адзенні, у нецвярозым стане (уключаючы вынікі ўжывання алкагольных напіткаў/наркатычных сродкаў) ці іншым чынам пагражае ці абмяжоўвае бяспеку, здароўе і камфорт іншых пасажыраў і (або) экіпажа, паводзіць сябе неадэкватна, агрэсіўна, падазрона або не мае з сабой дакументаў, неабходных для перасячэння мяжы, перавозчык мае права ў аднабаковым парадку скасаваць дагавор на ажыццяўленне перавозкі. У такім выпадку пасажыр не дапускаецца да паездкі. Сцюардэса, вадзіцель ці іншы прадстаўнік перавозчыка робіць адзнаку аб прычыне скасавання дагавора на квітку, і пасажыр з такім квітком, у выпадку прэтэнзіі, звяртаецца ў прадстаўніцтва ECOLINES для разгляду пэўнага выпадку.

3.9. Падчас рэйса пасажырам забараняецца:

3.9.1. Перавозіць жывёл і птушак.

3.9.2. Перавозіць рэчывы і прадметы, небяспечныя для жыцця і здароўя чалавека, а таксама рэчывы і прадметы, якія могуць пашкодзіць маёмасць іншых пасажыраў.

3.9.2.1. Забаронена перавозіць:

  • любыя віды зброі (баявое, службовае, грамадзянскае і іншае), яго складовыя часткі і кампаненты, у тым ліку, антыкварнае, гістарычнае, сувенірнае;
  • боепрыпасы да зброі і патроны;
  • гаручыя сумесі і выбухованебяспечныя рэчывы;
  • канструктыўна падобныя з зброяй вырабы (вырабы гаспадарча-бытавога і вытворчага прызначэння, муляжы і макеты, якія імітуюць вонкавы выгляд зброі, боепрыпасаў і прадметаў, дзеянне якіх заснавана на выкарыстанні гаручых рэчываў, спартыўныя снарады, канструктыўна падобныя на зброю і боепрыпасы);
  • тавары (прылады) і тэхналогіі падвойнага прызначэння, якія могуць быць ужытыя пры стварэнні ўзбраенняў і ваеннай тэхнікі, а таксама ў iншых мэтах, якія ствараюць небяспеку для жыцця, здароўя, маёмасці.

3.9.3. Распіваць алкагольныя напіткі.

3.9.4. Курыць у салоне і ў туалеце аўтобуса.

3.9.5. Сваімі паводзінамі перашкаджаць працы экіпажа ці ствараць нязручнасці іншым пасажырам.

3.9.6. Класці ногі на сядзенні ці загароджваць праход у аўтобусе.

3.9.7. Ляжаць на сядзеннях ці на падлозе аўтобуса.

3.9.8. У мэтах бяспекі самога пасажыра, а таксама каб пазбегнуць прычынення шкоды іншым пасажырам і транспартнаму сродку не рэкамендуецца падчас руху аўтобуса без лішняй неабходнасці хадзіць па салоне аўтобуса і стаяць у праходах.

3.10.1. Калі ў пасажыра падчас паездкі ўзнікаюць праблемы з дзяржаўнымі інстанцыямі, а таксама, калі пасажыр парушае правілы перавозкі, экіпаж аўтобуса мае права самастойна высадзіць такога пасажыра з аўтобуса ці звярнуцца ў праваахоўныя органы і дзейнічаць у адпаведнасці з іх указаннямі. У такіх выпадках кошт паездкі не вяртаецца.

3.10.2. Пасажыр абавязаны кампенсаваць перавозчыку страты, якія ўзніклі па прычыне прыбыцця пасажыра на мяжу краіны накіравання (краіны транзіту) на транспартным сродку перавозчыка, які ехаў па маршруце, без дакумента (пашпарт і (або) віза, іншы дакумент), які дае права на ўезд у краіну накіравання (краіну транзіту).

3.10.3. Пасажыр павінен беражліва абыходзіцца з абсталяваннем аўтобуса, не дапускаць яго пашкоджання. Пасажыр нясе матэрыяльную адказнасць за пашкоджанне транспартнага сродку і абавязаны кампенсаваць страты перавозчыку.

3.11. Асаблівыя правілы:

3.11.1. Пасажыры з нумарамі месцаў ад 1 да 4 павінны быць прышпілены, калі ў аўтобусе прадугледжаны рамяні бяспекі.

3.11.2. Месцы з нумарамі ад 1 да 4 не могуць займаць пасажыры маладзей 14 гадоў.

3.11.3. Дзеці да 16 гадоў дапускаюцца да паездкі толькі ў суправаджэнні дарослага.

3.11.4. /выдалены 06.2014./

3.11.5. У выпадку куплі для аднаго пасажыра некалькіх месцаў кожнае дадатковае месца неабходна аплачваць па тарыфе «Асобы, якія дасягнулі 60 гадоў, асобы з інваліднасцю, дад. месца», іншыя зніжкі не прымяняюцца.

3.11.6. Часова выключаны з 15.10.2015.

3.11.7. Пры набыцці квітка ў аўтобусе цана на квіток можа адрознівацца ад цаны, якая прапаноўваецца ў агенцтвах ці ў Інтэрнэце. На квіткі, якія набываюцца ў аўтобусах, не распаўсюджваюцца акцыйныя прапановы і зніжкі, а таксама такія квіткі не ўдзельнічаюць у сістэме лаяльнасці.

4. Купля і здаванне квітка, змяненне зарэгістраваных у ім даных

4.1.1. Перавозчык нясе адказнасць толькі за дастаўку пасажыра ў вызначаны ў квітку пункт. Страхавыя полісы здароўя і багажу можна аформіць самастойна ў страхавой кампаніі.

4.1.2. Падчас рэйса перавозчык можа аказваць дадатковыя паслугі, наяўнасць ці адсутнасць якіх залежыць ад накіравання і працягласці рэйса – платныя (буфет), бясплатныя (сцюардэса, відэа, туалет, клімат-кантроль, пледы, Wi-Fi, 220V, кававы апарат, індывідуальны ўбудаваны мультымедыйны экран (без навушнікаў) і г. д.).

4.2.1. Усе месцы ў аўтобусе аднолькава камфортныя. Перавозчык пакідае за сабой права без папярэджання змяніць месца пасажыра па прычыне змены аўтобуса падчас паездкі ці з мэтай забеспячэння бяспекі пасажыраў і экіпажа або максімальна якаснага ажыццяўлення перавозкі.

4.2.2. У выпадку, калі заводам-вытворцам месца ў аўтобусе абсталявана рамянямі бяспекі, пасажыр падчас руху аўтобуса павінен быць прышпілены.

4.3. Калі квіток набыты са зніжкай, падчас паездкі неабходна мець з сабой дакумент, які пацвярджае абгрунтаванасць прымянення зніжкі. Калі на маршруце прадугледжаны зніжкі для асобных узроставых груп (дзеці, моладзь, асобы, якія дасягнулі 60 гадоў), то зніжка прымяняецца ў адпаведнасці з узростам на момант першай паездкі (туды). Для студэнтаў пацвярджэннем квітка са зніжкай з’яўляецца наяўнасць ISIC. У выпадку адсутнасці дакумента, які пацвярджае абгрунтаванасць прымянення зніжкі, пасажыр мае права выкарыстаць паездку толькі пасля ажыццяўлення даплаты да стандартнага (без зніжкі) кошту квітка.

4.4. Калі даныя, зарэгістраваныя ў квітку, не адпавядаюць параметрам маршруту (маршрут, час ад’езду, канчатковы пункт накіравання) ці дакументам, прад’яўленым пасажырам, пасажыр не мае права выкарыстоўваць гэту паездку або мае права выкарыстоўваць паездку пасля ажыццяўлення даплат за ўнесеныя змяненні.

4.5. Пры даплаце 10 % ад кошту квітка можна змяніць імя і (або) прозвішча пасажыра (да моманту першай паездкі), захоўваючы пры гэтым астатнія параметры (маршрут, канчатковы пункт накіравання, накіраванне і тарыфную катэгорыю). Гэта паслуга даступна толькі ў прадстаўніцтвах ECOLINES ці ў сцюардэсы. Змена імені і прозвішча на квітку ўдзельніка праграмы лаяльнасці не прадугледжана.

4.6. Для паездак на аўтобусах перавозчыкаў ECOLINES (акрамя перавозчыка «Украінскія лініі») да моманту першай паездкі ў квітку ў межах аднаго маршруту можна змяняць пункт адпраўлення/прыбыцця. Гэта паслуга даступна толькі ў прадстаўніцтвах ECOLINES (акрамя Украіны). Калі зменены квіток каштуе даражэй, то пасажыр павінен даплаціць розніцу, калі танней, то розніца не вяртаецца.

4.7. Згубленыя квіткі аднаўляюцца ў агенцтве, дзе яны былі набыты, у адпаведнасці з правіламі агенцтва. Квіткі з адкрытай датай паездкі аднаўленню не падлягаюць. Адноўленыя квіткі немагчыма здаць і атрымаць кампенсацыю за нявыкарыстаную паездку, таксама немагчыма змяніць дату ад’езду.

4.8. Калі пасажыру вядомы нумар квітка і ахоўны код, то квіток можна бясплатна раздрукаваць з інтэрнэт-старонкі ECOLINES www.ecolines. by. Калі ў пасажыра няма такой магчымасці, то пасадачны талон для паездак на аўтобусах перавозчыкаў ECOLINES (акрамя перавозчыка «Украінскія лініі») можна атрымаць падчас пасадкі ў сцюардэсы, вадзіцеля або прадстаўніка перавозчыка, а таксама ў прадстаўніцтвах ECOLINES (акрамя Украіны).

4.9.  Змяніць дату паездкі на новую можна не пазней чем за 24 гадзін да указаннай новай даты паездкі. Змяніць дату паездкі можна у любым агентстве, выконваўшых продаж білетаў на рэйсы ECOLINES, а таксама на сайце www.ecolines.by

Калі кошт рахунку з новай датай будзе большч, то пасажыр  обавязаны  правесці даплату.

Пры змене даты з тэлефона, запыты аб магчымых памылках, якiя адбылісь пры  рэгістрацыі білета,  не прымаюцца.

4.10. Адкрытая дата.

4.10.1. Адкрытыя дата  можа выкарыстоўвацца для тарыфікацыі толькі па стандартнай магутнасці з абмежаванай колькасцю тарыфных  катэгорый. Білет з адкрытай датай - 1,5 года з моманту набыцця білета. Сярэдні час білета з адкрытай датай, указаны ў білеце. Адкрыць дату магчыма ў агенцтвах або кампаніі ECOLINES , або на сайце кампаніі.

4.10.2. Закрыць дату можна больш чым за 24 гадзіны да ад’езду ў любым агенцтве, якое прадае квіткі на рэйсы ECOLINES, а таксама на сайце www.ecolines.by. Пасажыры, якія маюць незарэгістраваныя квіткі з адкрытай датай паездкі на рэйсы перавозчыкаў ECOLINES (акрамя перавозчыка «Украінскія лініі»), дапускаюцца да пасадкі толькі пры наяўнасці свабодных месцаў у аўтобусе. У крайнім выпадку дапускаецца рэгістрацыя квітка з адкрытай датай па тэлефоне +371 67274444, пры гэтым прэтэнзіі наконт магчымых памылак, якія адбыліся пры рэгістрацыі квітка, не прымаюцца.

4.11. Для квіткоў, набытых па акцыях і (або) са зніжкай, могуць дзейнічаць наступныя абмежаванні: тэрмін выканання паездкі, магчымасць змены даты паездкі, магчымасць адмовы ад паездкі, магчымасць змены даных пасажыра з даплатай згодна з умовамі акцыі. Дадзеныя абмежаванні вызначаюцца ва ўмовах акцыі ці зніжкі і ў самім квітку. Зніжкі і акцыі могуць дзейнічаць толькі для асобных краін або валют плацяжу.

5. Адмова ад паездкі

5.1. Адмову ад паездкі неабходна аформіць не пазней чым за 1,5 гадзіны да адпраўлення аўтобуса. У выпадку несвоечасовай адмовы ад паездкі кампенсацыя не выплачваецца. Пасажыр мае права адмовіцца ад паездкі поўнасцю (туды і назад) або ад паездкі назад, пры гэтым адмовіцца толькі ад паездкі туды немагчыма. Пры адмове ад паездкі па квітках, набытых за бонусныя пункты 50 % ці 100 %, бонусныя пункты не вяртаюцца.

5.2. Аформіць адмову ад паездкі можна:

5.2.1. У агенцтве, дзе быў куплены квіток.

5.2.2. У надзвычайных выпадках, калі пасажыр не мае магчымасці з’явіцца на пасадку ці ў агенцтве, дзе квіток быў набыты, адмовіцца ад паездкі можна ў прадстаўніцтвах ECOLINES.

5.2.3. Не пазней чым за 1,5 гадзіны да адпраўлення аўтобуса ў Інтэрнэце на сайце www.ecolines.by у раздзеле «Ануляваць квіток». Адмова лічыцца аформленай пасля атрымання адпаведнага пацвярджэння аб выкананай аперацыі.

5.2.4. Не пазней чым за 1,5 гадзіны да адпраўлення аўтобуса шляхам адпраўкі SMS па тэлефоне, вызначаным у квітку. Адмова лічыцца аформленай пасля атрымання на тэлефон адпаведнага пацвярджэння (SMS) аб выкананай аперацыі.

5.3. Кампенсацыя за нявыкарыстаную паездку выплачваецца:

5.3.1. У агенцтве, дзе быў куплены квіток, пры прад’яўленні квітка з своечасова аформленай адмовай, касавага чэка і дакумента, які з’яўляецца пасведчаннем асобы.

5.3.2. Кампенсацыю можна атрымаць на працягу 6 месяцаў са дня афармлення адмовы.

5.3.3. Кампенсацыя за квіток, набыты ў Інтэрнэце ў беларускіх рублях пры куплі праз WEB PAY, пералічваецца на банкаўскі рахунак, з якога была выканана аплата за квіток, да 15 працоўных дзён, калі плацеж выконваўся картай, эмітаванай беларускім банкам, і да 30 працоўных дзён, калі плацеж выконваўся картай, эмітаванай па-за межамі Рэспублікі Беларусь.

6. Кампенсацыя за нявыкарыстаны квіток

6.1. У выпадку адмовы ад паездкі раней чым за 24 гадзіны да адпраўлення аўтобуса вяртаецца 70 % ад кошту паездкі.

6.2. У выпадку адмовы ад паездкі ў перыяд часу ад 24 да 1,5 гадзіны да гэтай паездкі вяртаецца 50 % ад кошту паездкі.

6.3. У выпадку адмовы ад паездкі пазней чым за 1,5 гадзіны да гэтай паездкі, а таксама пасля адпраўлення аўтобуса грошы за нявыкарыстаную паездку не вяртаюцца.

6.4. Калі адпраўленне аўтобуса затрымліваецца па віне перавозчыка, пасажыр мае права адмовіцца ад паездкі і пасля прад’яўлення квітка з аформленай адмовай можа атрымаць кампенсацыю ў памеры 100 % ад кошту квітка.

6.5. Калі рэйс адменены па віне перавозчыка, вяртаецца 100 % кошту квітка і прадугледжана кампенсацыя прамых выдаткаў на паездку да месца адпраўлення аўтобуса пры наяўнасці пацвярджальных дакументаў.

6.6. У выпадку, калі кантактны/мабільны тэлефон, вызначаны пасажырам у квітку, аказаўся няправільным і па ім не было магчымасці звязацца з пасажырам ці адправіць SMS, кампанія-перавозчык здымае з сябе адказнасць у дачыненні да інфармавання кліента загадзя ў выпадку якіх-небудзь змяненняў, якія звязаны з рэйсам. Прэтэнзіі наконт такіх выпадкаў прымацца не будуць.

7. Парадак разгляду прэтэнзій

7.1.1. Прэтэнзіі аб адхіленнях ад графіка руху разглядаюцца і падлягаюць кампенсацыі толькі ў тых выпадках, калі яны адбыліся па віне перавозчыка.

7.1.2. Пасажыр нясе поўную індывідуальную адказнасць за неналежнае афармленне дакументаў на права перасячэння межаў дзяржаў па маршруце накіравання. У выпадку недапушчэння пасажыра да паездкі ці зняцця пасажыра з аўтобуса падчас кантролю кошт паездкі не вяртаецца і прэтэнзіі ў сувязі з гэтым не разглядаюцца.

7.2.1. Скаргі і прэтэнзіі датычна паездкі (з копіямі білетаў і інш. пацвярджаючымі дакументамі) павінны быць адрасаваныя фірме-перавозчыку, якая выконвала дадзены рэйс, на працягу 30 дзён пасля даты выканання паездкі. Cа скаргай, прэтэнзіяй могуць звярнуцца: пасажыр; твар, які аплаціў білет;  іншая асоба, на падставе даверанасці ад пасажыра або асобы, якая аплаціла білет; законныя прадстаўнікі непаўналетніх пасажыраў і асоб, якія аплацілі білет (пры прадастаўленні пацвярджаючых дакументаў).

7.2.2. Пра адрас перавозчыка можна даведацца ў агенцтве, дзе быў куплены квіток, ці на інтэрнэт-старонцы перавозчыкаў www.ecolines.by. Адказнасць за якасць перавозкі поўнасцю ляжыць на фірме-перавозчыку.

7.2.3. У крайнім выпадку скаргі на рэйсы перавозчыкаў ECOLINES (акрамя перавозчыка «Украінскія лініі») можна падаць у любое прадстаўніцтва ECOLINES ці звярнуцца ў офіс ECOLINES Belarus па адрасе: Мінск, вул. Бабруйская, 21, пам. 3 ці на электронны адрас [email protected].

7.2.4. Прадстаўніцтва, якое прымае прэтэнзію і перадае яе фірме-перавозчыку, не нясе адказнасці за дзеянні фірмы-перавозчыка ў дачыненні да разгляду заявы і змесціва адказу.

7.2.5. Скаргі разглядаюцца перавозчыкам на працягу 30 дзён з моманту атрымання ўсіх пацвярджаюць прэтэнзію дакументаў. У выпадку, калі прэтэнзія і/або якія пацвярджаюць дакументы Пасажыра напісаны на мове, выдатным ад дзяржаўнай мовы перавозчыка, то тэрмін разгляду заявы можа быць павялічаны на тэрмін, неабходны для перакладу заявы і/або дакументаў, але не менш за 15 працоўных дзён.

7.2.6. На заявы, прапановы і персанальныя пытанні пасажыраў перавозчык пакідае за сабой права даваць адказ у вуснай форме.

7.3. У выпадку, калі адпраўленне па маршруце затрымліваецца па віне перавозчыка, але пасажыр вырашае выкарыстаць паездку, прэтэнзіі наконт затрымкі адпраўлення і прыбыцця не прымаюцца. Калі пасажыр вырашае не выкарыстоўваць паездку, неабходна дзейнічаць у адпаведнасці з пунктам 6.4.

7.3.1. У выпадку, калі адпраўленне па маршруце адмяняецца па віне перавозчыка, але пасажыр згаджаецца перанесці дату і выкарыстаць паездку пазней, то прэтэнзіі па кампенсацыі дадатковых выдаткаў, якія ўзнікаюць, не прымаюцца.

7.4. Вымушаныя прыпынкі па тэхнічных прычынах падчас рэйса:

7.4.1. У выпадку, калі рэйс перапынены па віне перавозчыка і перавозчык не можа забяспечыць перасадку на іншы аўтобус перавозчыка на паездку, указаную ў білеце, пасажыру пры адмове ад працягу паездкі выплачваецца кампенсацыя за няпройдзеную адлегласць у адпаведнасці з коштам квітка або перавозчык кампенсуе кошт квітка на іншы аўтобус (ці цягніку ў плацкартным вагоне цягніка, калі па дадзеным маршруце не курсіруе аўтобус) да месца прызначэння, вызначанага ў квітку перавозчыка.

Гэта правіла не дзейнічае ў адносінах да асобных білетаў.

7.4.2. Дапушчальная затрымка аўтобуса ў дарозе па віне перавозчыка складае адну хвіліну. Калі затрымка па віне перавозчыка перавышае дапушчальную, перавозчык выплачвае пасажыру кампенсацыю ў наступным парадку:
за затрымку больш чым на 1 гадзіну - перавозчык выплачвае пасажыру кампенсацыю ў памеры 10 працэнтаў ад кошту адрэзка, згодна з білетам;
за затрымку больш большч чым на 4 гадзіны - перавозчык выплачвае пасажыру кампенсацыю ў памеры 20 працэнтаў ад кошту адрэзка, згодна з білетам.

7.5. Пасажыр абавязаны высветліць усю неабходную інфармацыю і інфармацыю, якая яго цікавіць, да набыцця квітка, у тым ліку інфармацыю пра: выкананне рэйса, дакладны маршрут, даступны сэрвіс у аўтобусе, неабходныя дакументы для перасячэння мяжы і г. д. Такую інфармацыю, у межах сваёй кампетэнтнасці, вусна ці пісьмова можа даць работнік, які абслугоўвае кліентаў у давераных прадстаўніцтвах ECOLINES.

7.6. Пасажыр абавязаны праверыць правільнасць вызначаных у квітку даных адразу ж пасля атрымання квітка. Прэтэнзіі наконт правільнасці даных у квітку прымаюцца толькі ў дзень куплі квітка. Пазней змяненні ў квітку ажыццяўляюцца згодна з пунктамі 4.5 ці 4.6 дадзенага правіла.

7.7. У выпадку непрадбачаных абставін перавозчык мае права змяняць/адмяняць рэйсы, аб чым інфармуе пасажыраў па паведамленым падчас куплі квітка тэлефоне (для квіткоў, купленых у Інтэрнэце, па электроннай пошце і (або) тэлефоне).

7.8. Перавозчык не нясе адказнасці:

7.8.1. За адхіленні ад раскладу, несвоечасовую падачу транспартнага сродку, якія ўзніклі па прычыне абставін неадольнай сілы (уключаючы, але не абмяжоўваючыся гэтым, умовы надвор’я, заторы (пробкі) на дарогах, дзеянні дзяржаўных органаў і г. д., а таксама дзеянні саміх пасажыраў, якія ўплываюць на выкананне абавязацельстваў) ці іншых абставін (тэхнічныя непаладкі аўтобуса па дарозе да месца адпраўлення), якія перавозчык, нягледзячы на прынятыя меры, не змог прадбачыць і прадухіліць.

7.8.2. За якія-небудзь страты, якія ўзніклі ў пасажыра па прычыне адхілення ад графіка руху, за выключэннем выпадкаў патурання ці свядомага зламыснага невыканання абавязацельстваў фірмай-перавозчыкам.

7.8.3. За якія-небудзь няўдалыя перасадкі на любыя віды транспарту па прычыне адхілення ад графіка руху, за выключэннем перасадак, якія вызначаны ў квітку ECOLINES. Калі пасажыр не паспявае да гарантаванай перасадкі, вызначанай у квітку, ECOLINES забяспечвае пасажыра альтэрнатыўным відам транспарту.

7.8.4. За якія-небудзь страты, якія ўзніклі ў пасажыра ў выніку злачыннай дзейнасці любой прыватнай асобы (у тым ліку іншых пасажыраў, удзельнікаў руху ці экіпажа).

7.8.5. Пры праблемах, якія ўзнікаюць у пасажыра з дзяржаўнымі інстанцыямі ў сувязі з дакументамі (пашпарт, візы, страхоўка і г. д.) або са змесцівам багажу пасажыра.

7.8.6. За рэчы, пакінутыя ці забытыя ў салоне аўтобуса. Знойдзеныя ў салоне аўтобуса рэчы перадаюцца на захоўванне ў офіс перавозчыка, які абслугоўвае дадзены рэйс. Калі сярод знойдзеных рэчаў ёсць прадукты харчавання, якія хутка псуюцца, яны неадкладна ўтылізуюцца. Калі ўладальнік рэчаў не знойдзецца на працягу 1 месяца, рэчы пераходзяць ва ўласнасць перавозчыка. За захоўванне знойдзенай рэчы (звыш 3 дзён) падчас перадачы яе ўладальніку спаганяецца плата ў памеры 120 BYN. Аплата ажыццяўляецца толькі ў беларускіх рублях па курсе НБ РБ на дзень аплаты.

8. Спецыяльныя ўмовы

8.1. Дзеянні асобных пунктаў дадзеных правілаў могуць быць часова прыпынены без папярэджання, аб чым сведчыць надпіс на квітку.

8.2. Пасажыр з квітком, на якім ёсць дадзены надпіс, не можа спасылацца на пункт правілаў, дзеючых да ўвядзення спецыяльных умоў. Прэтэнзіі па такіх квітках не прымаюцца да разгляду.

8.3. Калі прычынай адмены рэйса сталі абставіны непераадольнай сілы (форс-мажор), то ўсе набытыя на адменены рэйс квіткі застаюцца сапраўднымі і пераафармляюцца на квіткі з адкрытай датай. Такія квіткі не падлягаюць вяртанню.
Пад абставінамі непераадольнай сілы ў рамках гэтых правілаў маюцца на ўвазе таксама рашэнні дзяржаўных органаў аб абмежаванні руху ўнутры краіны і / або паміж краінамі (частковы або поўны забарона на ажыццяўленне ўнутраных і / або міжнародных пасажырскіх перавозак.

Дапаўненні да правілаў перавозкі пасажыраў для квіткоў, набытых у Інтэрнэце

Для квіткоў, набытых у Інтэрнэце пасля 09.06.2016, дзейнічаюць агульныя правілы перавозкі пасажыраў і багажу, калі яны не супярэчаць дадзеным дапаўненням. Калі інфармацыя ў правілах перавозкі пасажыраў і ў дапаўненнях разыходзіцца, то для такіх квіткоў прымяняюцца дапаўненні.

Для квіткоў прымяняюцца наступныя тарыфныя катэгорыі:

Дарослыя (19–59 гадоў)

Дзеці (0–12 гадоў)

Моладзь/ISIC (13–18 гадоў, уладальнік карты ISIC)

Пажылыя/інваліды (звыш 60 гадоў, пасведчанне аб інваліднасці).

З 21.10.2020 на некаторых рэйсах могуць не прымяняцца тарыфныя катэгорыі.

Кампенсацыя за нявыкарыстаны квіток (Правілы перавозкі пасажыраў, раздзел 6)

Пры куплі квіткоў з 2 паездкамі дадатковая «зніжка за 2 паездкі» прымяняецца да абедзвюх паездак.

У выпадку адмовы ад адной з паездак пасажыр губляе права на «зніжку за 2 паездкі». Такім чынам, паездка, якая застаецца, паказваецца ў квітку без уліку зніжкі. Зварот грашовых сродкаў за ануляванне паездкі будзе разлічвацца, зыходзячы з сумы, якая засталася пасля кампенсацыі першай паездкі па стандартным кошце.

Для квіткоў, набытых у Інтэрнэце да 09.06.2016, у выпадку адмены першай паездкі, прымяняецца парадак п. 3.2. дадзеных дапаўненняў.

Пасажыр абавязаны праверыць правільнасць вызначаных у квітку даных адразу ж пасля атрымання квітка. Калі да паездкі засталося больш чым 24 гадзіны, пасажыр на працягу 12 гадзін з моманту набыцця квітка можа ануляваць квіток і атрымаць 100%-ны зварот за квіток. Грошы на рахунак пералічваюцца згодна з агульнымі правіламі перавозкі пасажыраў (п. 5.3.3., 5.3.4., 5.3.5.).

 

Правілы перавозкі багажу

  1. Агульныя правілы
  2. Бясплатны перавоз багажу
  3. Багаж, за які трэба даплачваць
  4. Права адмовіць у перавозцы багажу
  5. Перавозка спецыяльных катэгорый багажу

1. Агульныя правілы

1.1. Пры перавозцы багажу ў багажным аддзяленні аўтобуса перавозчык нясе адказнасць толькі за наяўнасць адзінкі багажу, але не гарантуе захаванне яго цэласнасці ці працаздольнасці. Перавозчык не бярэ на сябе адказнасць за нязначнае ці паверхневае пашкоджанне зарэгістраванага багажу, у прыватнасці, за зламаныя колы і ручкі, згубленыя абвязачныя рамяні і дробныя пашкоджанні, такія як парэзы, драпіны, заломы ці плямы, якія з’явіліся ў ходзе звычайнай амартызацыі і выкарыстання падчас паездкі. За захаванасць ручной паклажы адказвае сам пасажыр.

1.2. Пры аплаце дадатковага багажу пасажыру выдаецца квітанцыя аб аплаце. Багаж без квітанцыі аб аплаце перавозіць забараняецца.

1.3. На кожную адзінку багажу, які перавозіцца, наклейваецца наклейка з нумарам, адпаведная наклейка з тым жа нумарам уклейваецца ў квіток пасажыра.

1.4. Здаючы багаж, пасажыр павінен мець на ўвазе, што на працягу ўсяго рэйса доступ да асабістых рэчаў у багажным аддзяленні закрыты.

1.5. Выдаванне багажу ажыццяўляецца толькі пасля прад’яўлення пасажырам адпаведнай багажнай наклейкі.

1.6. Перавозчык рэкамендуе пасажыру перад паездкай застрахаваць свой багаж.

1.7. За захаванасць ручной паклажы падчас рэйса, у тым ліку падчас прыпынкаў і на межах, адказвае сам пасажыр.

1.8. У мэтах бяспекі перавозчык мае права папрасіць паказаць змесціва багажу. У выпадку адмовы перавозчык мае права не дапусціць гэтага пасажыра да паездкі.

1.9. Багаж без пасажыра не перавозіцца.

1.10. Перавозчыкі рэкамендуюць правоз дадатковага багажу ўзгадняць з перавозчыкам/перавозчыкамі загадзя (не менш за 5 рабочых дзён да паездкі), з дапамогай напрамкі заяўкі на [email protected]

2. Бясплатны перавоз багажу

2.1. Дазваляецца перавозіць багаж на выбар пры выкананні наступных параметраў:

2.1.1. адна торба памерам 50 * 50 * 80 см (разам з коламі, кішэнямі і ручкамі), вага да 30 кг і ручная паклажа з памерамі не больш за 45 * 35 * 20 см і вага 5 кг;

2.1.2. дзве сумкі памерам 65 * 30 * 45 см (разам з коламі, кішэнямі і ручкамі), кожная вагой да 30 кг і ручная паклажа з памерамі не больш за 45  35  20 см і вага 5 кг.

Аб’ём падзяляецца наступным чынам:

2.1.2.1. Для 1 адзінкі багажу: лінейныя памеры не павінны перавышаць 50*50*80 см., уключаючы колы, кишэні і ручкі.

2.1.2.2. Для 2 адзінак багажу: лінейныя памеры кожнай адзінкі не павінны перавышаць 65*35*45 см., уключаючы колы, кишэні і ручкі.

2.1.2.3. //Выключаны з 01.03.2020//

2.1.3. Пасажырам-дзецям: дзіцячую каляску (толькі ў складзеным выглядзе) пры адсутнасці іншага багажу.

2.1.4. Пасажырам-інвалідам: інвалідную калыску (толькі ў складзеным выглядзе) і мыліцы.

3. Багаж, за які трэба даплачваць

3.1. Дадатковы багаж прымаецца да перавозкі толькі пры наяўнасці свабоднага месца ў багажным аддзяленні аўтобуса і калі адна з велічынь памеру багажнай адзінкі не перавышае габарыты, зазначаныя ў пункце 2.1. Дадатковы багаж правозіцца платна. Свабоднае месца ў багажным аддзяленні вызначае вадзіцель падчас пасадкі, прымаючы да ўвагі агульную колькасць пасажыраў у аўтобусе, размеркаванне па гарадах і іншыя фактары. Перавозчык мае права адмовіць пасажыру ў правозе дадатковага багажу. Калі ў гэтым выпадку пасажыр прымае рашэнне адмовіцца ад паездкі, сцюардэса робіць адзнаку на квітку і пасажыр з такім квітком мае права, даплаціўшы 10 % ад кошту квітка, перанесці дату паездкі. Дадзеная паслуга магчыма толькі ў офісе ECOLINES Belarus. Такія квіткі нельга здаць і атрымаць кампенсацыю.

3.2. За кожную адзінку дадатковага багажу спаганяецца плата ў памеры 90 BYN.

4. Права адмовіць у перавозцы багажу

4.1. Дадатковы багаж прымаецца да перавозкі толькі пры наяўнасці свабоднага месца ў багажным аддзяленні аўтобуса і за асобную плату. Свабоднае месца ў багажным аддзяленні вызначае вадзіцель падчас пасадкі, прымаючы да ўвагі агульную колькасць пасажыраў у аўтобусе, размеркаванне па гарадах і іншыя фактары.

4.2. Перавозчык мае права адмовіць у перавозцы багажу, калі пасажыр адмаўляецца прад’явіць багаж і (або) ручную паклажу для надгляду экіпажам у прысутнасці прадстаўніка аўтавакзала з састаўленнем акта надгляду ў выпадках, калі:

4.2.1. змесціва, структура, форма ці пах багажу могуць пашкодзіць, запэцкаць багаж іншых пасажыраў, салон аўтобуса ці багажнае аддзяленне або могуць перашкаджаць пасажырам ці экіпажу аўтобуса;

4.2.2. у экіпажа аўтобуса ёсць падазрэнні, што змесціва сумак можа выклікаць затрымку падчас праходжання межаў.

4.2.3. калі ёсць падставы сумнявацца наконт сумы аб’яўленай каштоўнасці (павінна быць адзначана ў квітанцыі аб даплаце).

4.3. Перавозчык не прымае да правозу ў багажным аддзяленні буйнагабарытны груз, будаўнічыя матэрыялы, аўтамабільныя запасныя часткі, прадметы мэблі, бытавую і электратэхніку, у тым ліку любыя халадзільнікі, пральныя і пасудамыечныя машыны, электрычныя і газавыя пліты, тэлевізары, відэа і музычныя ўстаноўкі і г. д.

5. Перавозка спецыяльных катэгорый багажу

5.1. Спартыўны інвентар

На кожны рэйс прымаецца толькі абмежаваная колькасць камплектаў спартыўнага інвентару, таму пасажыры, якія плануюць правозіць з сабой спартыўны інвентар, павінны паведаміць аб гэтым загадзя.

5.1.1. Веласіпед

5.1.1.1 Ровары да перавозкі на рэйсах перавозчыка тупы« АЎТОБУС-ТУР »прымаюцца па ўзгадненні з перавозчыкам за дадатковую плату, якая ўсталёўваецца перавозчыкам.

5.1.1.2. Веласіпеды да перавозкі на іншых маршрутах прымаюцца да правозу толькі пасля атрымання пісьмовай згоды перавозчыка па дагаворнай цане.

5.1.2. Іншы спартыўны інвентар

Спартыўны інвентар прымаецца да правозу ў багажным аддзяленні толькі пасля атрымання пісьмовай згоды перавозчыка па дагаворнай цане. Максімальны лінейны памер не павінен перавышаць 1,80 м.

5.1.3. Самакат (гіраборд, манакола) і электрасамакат

Самакаты і электросамакаты прымаюцца да перавозкі толькі ў складзеным і ўпакаваным выглядзе з пісьмовага дазволу перавозчыка.

// Выключаны з 1 сакавіка 2020 года //

Калі лінейныя памеры спакаванага інвентара не перавышаюць памеры 50*50*80 см, і вага 30 кг, то кошт правозу самоката / электросамоката складае 200 BYN.

Калі хаця б адзін з лінейных памераў спакаванага інвентара перавышае ўсталяваны памер 50*50*80 см, або вага звыш 30 кг, то кошт правозу складае 250 BYN.

5.2. Музычныя інструменты

5.2.1. Музычныя інструменты, якія перавышаюць памеры ручной паклажы, прымаюцца да правозу толькі пры наяўнасці пісьмовай згоды перавозчыка. Калі памеры музычнага інструмента дазваляюць змясціць яго ў салоне аўтобуса (гітара, віяланчэль і г. д.), то ў такім выпадку пасажыр абавязаны аплаціць яшчэ адно месца побач з сабой. Калі пасажыр прымае рашэнне здаць музычны інструмент у багажнае аддзяленне, то пасажыр бярэ на сябе адказнасць за захаванасць і працоўны стан інструмента.

Даведвайцеся першымі пра зніжкі і акцыі